Проф. д-р Дијана Ивановска Пржо
Професор
dip@bas.edu.mk
Кратка биографија
Дијана Ивановска Пржо е доктор по економски науки и професор на Бизнис академија Смилевски. Таа е ангажирана и како координатор за далечинско студирање, кариерен менаџер и аналитичар. Автор е на повеќе трудови и учебници во областа на маркетингот и финансискиот менаџмент. Посветена е на академскиот развој, дигиталниот маркетинг и современите образовни практики.
Предмети кои наставникот ги држи на прв и втор циклус
Предмети прв циклус
- Вовед во бизнис
- Маркетинг
- Менаџерска економија
- Бренд менаџмент
- Дигитален маркетинг
- Практикум по маркетинг менаџмент
- Грижа и однесување со корисници
- Интегрирани маркетинг комуникации
Предмети втор циклус
- Компаниски инвестициски финансии
- Стратегиски маркетинг
- Маркетинг аспекти на менаџментот на човечки ресурси
Трудови и публикации
- Ivanovska.PD, Petrovska.K., Brand Identity as a Tool for Talent Recruitment, Interdisciplinary Journal of Research and Development, November 2024, Durrës, Albania, ISSN 2410-3411 (online) / ISSN 2313-058X (print)
- Ivanovska.P.D, Kuzmanovska.M.,Petrovska.K., Creating Loyal Customers In Disruptive Times, 5th International Scientific Conference on Economics and Management – EMAN 2021, Belgrade, Serbia, May 2021, ISBN 978-86-80194-45-5 - Линк : https://eman-conference.org/eman-2021
- Ivanovska P.D, Kuzmanovska. M., “Global marketing in times of crisis” 7th International Conference 'Law, Economy and Management in Modern Ambience LEMiMA 2021', 22-24 April 2021, Belgrade, Serbia – Линк : https://www.lemima2021.rs/program
- Tasevska. G, Ivanovska.P.D., “Formal and non-formal education impact on developing marketing manager competence in the digital age”, 7th International scientific-business conference leadership, innovation, management and economics: integrated politics of research - Limen 2020, Belgrade, Serbia, December, 2020, ISBN 978-86-80194-39-4 - Линк : https://limen-conference.com/limen-2020
- Учебник ,,Грижа и односи со потрошувачи” - Теорија и практика”, Бизнис Академија Смилевски, Скопје 2022, ISBN: 978-608-4690-30-6
- Ивановска П.Д., Петровска.К, Долгорочното партнерство со бренд амбасадори во ерата на вештачка интелигенција (Аl), Осма меѓународна научна конференција, ,,Образованието и бизнисот во глобалните мегатрендови” Бизнис Академија Смилевски, БАС Институт за менаџмент Битола, Скопје, октомври, 2024, Зборник на трудови - Линк : https://basim.edu.mk/konferencija/
- Ивановска П.Д., Петровска.К, Зголемување на финансиските перформанси на малите бизниси преку маркетинг на човечки ресурси, Седма меѓународна научна конференција ,,Академски и менаџерски предизвици, остварувања и научени лекции од земјите во транзиција кон пазарно стопанство” Бизнис Академија Смилевски, БАС Институт за менаџмент Битола, Скопје, октомври, 2022, Зборник на трудови, УДК: 658.8:331.101.262]:658.155:334.012.64 – Линк : https://basim.edu.mk/wp-content/uploads/2023/02/vii_konferencija_2022_zborniknatrudovi-compressed.pdf
- Дамевска.Д., Петровска.К, ,,Влијание на ковид 19 врз однесувањето на корисниците”, Седми симпозиум со меѓународно учество - ,,Менаџментот и современите практики: Успешни практики во време на пандемија и идни менаџерски предизвици”, Зборник на трудови - Бизнис Академија Смилевски, БАС Институт за менаџмент Битола, Скопје, мај, 2021, ISBN: 978-608-4690-24-5, УДК: 616.98:578.834]-036.21:004.738:658.8 – Линк: https://bas.edu.mk/simpozium-2021
- Ивановска.П.Д., Кочоска.М.,,, Пазарни пост ковид придизвици за маркетинг стратегиите“, Осма меѓународна научна конференција (Иscmma'21), Глобални светски трендови во 2021 година”, Македонското здружение за маркетинг, Европски Универзитет - Република Македонија (ЕУРМ) Скопје, Aприл, 2021, ISSN 1857-9787 – Линк : https://mzm.mk/iscmma-2021