
Акти за избор во звање:
Проф. д-р Маја Кузмановска
Професор
maja.kuzmanovska@bas.edu.mk
Кратка биографија
Маја Кузмановска е доктор по економски науки при УКИМ и професор на Бизнис академија Смилевски. Со долгогодишно искуство како предавач и директор на академијата, таа има значаен придонес во развојот на наставни програми и маркетинг активности. Активна е како модератор и организатор на конференции и научни настани, посветена на промовирање на менаџмент знаења и практики.
Предмети кои наставникот ги држи на прв и втор циклус
Предмети прв циклус
- Вовед во бизнис
- Маркетинг
- Менаџерско сметководство
- Продажбен менаџмент
- Основи на маркетинг менаџмент
- Финансиски менаџмент
- Основи на стратегиски маркетинг
- Промоција
Предмети втор циклус
- Компаниски финансии
- Стратегиски маркетинг
- Маркетинг аспекти на менаџментот на човечки ресурси
Трудови и публикации
- Galovska, B., & Kuzmanovska, M. (2020). Iimpact of metaprograms on the purchase decision-making process. 6th International Scientific-Business Conference – LIMEN 2020 – Leadership, Innovation, Management and Economics: Integrated Politics of Research – CONFERENCE PROCEEDINGS, 39(4), 293-300. doi:https://doi.org/10.31410/LIMEN.2020.293
- Ivanovska Przo, D., & Kuzmanovska, M. (2021). Global marketing in times of crisis. Zbornik Radova - PRAVO, EKONOMIJA I MENADŽMENT U SAVREMENIM USLOVIMA - LEMIMA 2021, 2(1), 165-178. Повратено од https://www.fpsp.edu.rs/sites/default/files/2023-06/Lemima%202.pdf
- Kuzmanovska, M., & Ivanovska Przo, D. (2021, August). The impact of social media on online shopping during covid 19 pandemic. Knowledge International Journal, 47(1), 147-151. doi:10.35120/kij4701147k Turkovic, D., Grudjic Kvasic, S., & Kuzmanovska, M. (2021). Utjecaj krize COVID-19 na ERASMUS+ studentske mobilnosti. Zbornik radova - Pilc 2021: Liderstvo nakon Covid-a 19, 357-371. Повратено од https://par-conference.com/pilc-archive/
- Ивановска Пржо, Д., & Кочоска, М. (2022). Пазарни пост ковид предизвици за маркетинг стратегиите. Македонско меѓународно научни списание „Маркетинг“, 43-53. Повратено од https://mzmarketing.org/wp-content/uploads/2022/04/UDK-13-43-53.pdf
- Кочоска, М. (2020). Влијанието на дигиталните трендови врз маркетингот. Зборник на трудови: Шеста меѓународна научна конференција - Современи менаџерски предизвици и организациските науки, 145-150. Повратено од https://basim.edu.mk/wp-content/uploads/2022/07/6konfzbornik.pdf
- Кузмановска, М. (2024). Нови трендови во маркетингот: Одржлива потрошувачка и зелен маркетинг. Зборник на трудови: Осма меѓународна научна конференција - Современите предизвици и организациските науки, 31-37. Повратено од https://basim.edu.mk/wp-content/uploads/2025/03/viii_konferencija_2024_zborniknatrudovi_nocipudkdoifinal.pdf
- Серафимовиќ, Г., & Кузмановска, М. (2022). Одржливост, зелен маркетинг и зелена економија. Зборник на трудови, Седма меѓународна научна конференција: Современите предизвици и организациските науки, 253-260. Повратено од https://basim.edu.mk/wp-content/uploads/2023/02/vii_konferencija_2022_zborniknatrudovi-compressed.pdf